Re: Problem z drukarką laserową

Autor: Sławek <slawek_at_gregmar.pl>
Data: Sun 13 May 2007 - 11:44:20 MET DST

Dnia Sun, 13 May 2007 00:52:48 +0200, Rico51 napisał(a):
> A ile ja juz masz (albo ile juz wydrukowala) ze juz chcesz beben wymieniac?.

Z rok ją mam, ale kupiłem używaną. Wydrukowałem już z 3 tyś stron.

> Moze toner sie konczy - wyjmij, trzymajac poziomo potrzasaj w lewo i prawo i
> potem sprawdz.
> cu

Nic to nie dało. Najdziwniejsze jest to, że zanikają tylko cienkie linie
lub drobne literki, a jak wydrukuje całą czarną stronę to z obu stron jest
idealnie.
Czy to normalne, że podczas potrząsania sypie się toner z lewej strony?

--
parasite