Re: Laptop z Media Markt - Parę wątpliwości:?

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Sun 13 May 2007 - 10:55:21 MET DST

> Niezupełnie, często tych sterowników na stronie jest bez liku i rzadko
> wiesz, które z nich są do twojego modelu. Spróbuj zainstalować w ten
> sposób np.Toshibę, a zużyjesz bardzo wiele czasu.

hmmm a niema tam jakiegos softu do automatycznej aktualizacji??
albo wyszukiwania sterownikow po part number??

ja mam najwiecej doswiadczenia z IBM(Lenovo) gdzie mozna automatem wykryc co
to za sprzet, albo najprosciej sciagnac pare mb "software update" i on sam
sie laczy z serwerem, sprawdza jaki soft ma a jaki jest do sciagniecia i
robi liste co jest do zassania i do zainstalowania.
wybierasz klikasz OK i leci, lacznie z updatem biosu:)

--
pzdr
piotrek