Prolem z płytą MS 6785 :-(((

Autor: Zygmunt Płuciennik <zygusikWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Sun 13 May 2007 - 00:46:07 MET DST

Witam. Mam problem z płytą MS 6785.Kupiłem taką płytę na giełdzie. Po dokupienia
procesora Pentium 1,8, pamięci DDR 2x256 MB, karty GeForce 2 M64 32 MB, HDD i
reszty zmontowałem całość i..... cisza :-( Przepraszam obraca się wiatrak
procesora. Ale wiatrak karty graficznej nawet nie drgnął. Te same podzespoły
oprócz płyty głównej przełożyłem do kolegi komputera (ma podobną płytę) .
Wszystko okazało się sprawne. Czyli chyba niesprawna płyta główna. Wymieniłem
dzisiaj na giełdzie płytę na taką samą i to samo się dzieje. Jedyna różnica to
taka, że jak włożyłem kartę graficzną GeForce 3200 128 Mb obracał się na karcie
graficznej wiatrak ale dalej nic nie było na ekranie. CISZA. Czyżbym znowu
trafił na uszkodzoną. A może mam zasilacz (250W)za słaby.Może mógłby mi ktoś
pomóc. Pozdrawiam.

Zygusik
GG: 5024219