Re: Laptopy HP - jak z gwarancja? Jakosc serwisu.

Autor: Uncle Pete <pkozar_usun_to_at_ucun_to_acn.waw.pl>
Data: Sat 12 May 2007 - 23:21:11 MET DST

Rafal M wrote:
> Witam
>
> Zamierzam kupic laptop HP - czy moze mi ktos udzielic informacji
> (najlepiej z praktyki) jak wygladaja tam warunki gwarancji i sprawnosc
> dzialania serwisu?

Serwis gwarancyjny jest jak najbardziej godny polecenia - parę razy
miałem z nim do czynienia, po raz ostatni w zeszłym tygodniu, kiedy w
ciągu jednego dnia wymienili mi matrycę w nx6110 i kawałek obudowy.
Natomiast pogwarancyjny jest potwornie drogi. Dlatego proponuję wykupiś
jak najdłuższą gwarancję - notebooki to sprzęt delikatny i psuje się
zdecydowanie częściej od "dużych" komputerów.

Pozdrawiam,

Piotr