Re: pyta pod procesor E6600 - czy warto drog±

Autor: Gil <gilboaWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Sat 12 May 2007 - 22:48:25 MET DST

> Kupić tańszy procesor i droższ± płytę.

 Wa¶nie się obawiam takich rad bo wiem co e4300 może.

Ale ja jestem czowiekiem starszej daty. Tzn. takiej co grać będzie do końca
swych dni na PC. Nie znam sie na kręceniu.
W dodatku widzę, że mój stary procesor Athlon 2600 jest jeszcze dzi¶ bardzo dobry.
Ale nie do kodowania DV. Tzn zajmuje mu to sporo czasu.
Komputer oparty na Athlon 2600 kupielm 4 lata temu. Nawet dzi¶ jest dobry w
grach po zmianie karty na Palit 7600 AGP.
My¶lalem, że się da radę kupić co¶ równie dobrego na następne 4 lat.