Re: Szybkość karty pamięci SD

Autor: Piotrek <radziwon_usenet_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 12 May 2007 - 17:34:23 MET DST

Mariusz <mk(USUNTO)@namyslow.net> napisał(a):

> Oczywiście miałem na mysli górną półkę a nie badziewie dla mas... ;-)

Nie mam zamiaru płacić za coś czego nie potrzebuje ( czyli szybkość ). Po
prostu chce wiedzieć czy nie zostałem oszukany (pierwsze pytanie), czy za te
pieniądze mogłem kupić coś lepszego (drugie pytanie) i czy w ogóle poprawnie
je testuje (trzecie pytanie). Nie odpowiedziałeś na żadne z nich. Jedyne co
napisałeś to to co każdy wie - droższe karty są lepsze.

Pozdrawiam