Re: Pytanie do użytkowników SB Audigy2...

Autor: c <nsa_at_-nospam-nsa.pl>
Data: Sat 12 May 2007 - 12:06:40 MET DST

Użytkownik "teel" <tlorek@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1178870425.532922.192190@e51g2000hsg.googlegroups.com...
... ZS, albo może i innych. Sprawa jest tego typu: mam kartę TV
podłączoną do wejścia AUX na karcie. Coś jest nie tak, bo jest ona
bardzo cicha na tej karcie. Zmusza mnie to do ustawienia poziomu AUX
IN na max, słyszę więc szum. Jeśli podłączę tą samą kartę TV do
dźwiękówki na płycie głośność jest właściwa, a więc to nie kwestia
ustawień karty TV. Pytanie jest takie: czy Audigy2 mają jakąś inną
czułość wejścia AUX, czy może wejście mam uszkodzone?

pewnie do tej karty na płycie wpiąłeś w mic IN dlatego słyszysz głośniej - a
nie da się w ustawieniach karty TV podnieść poziomu wyjściowego głośności, a
nie w ustawieniach audigy?