Re: Nowe chipsety od Intela

Autor: CIAho <ciahol_wyrznij__at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 12 May 2007 - 11:56:52 MET DST

"Mariusz" <mk(USUNTO)@namyslow.net> napisał
> Przymierzam się do zakupu kompa, upatrzyłem sobie wstępnie Asusa P5B Premium Vista, ale właśnie pojawiły się konstrukcje na nowym
> chipie intela pod ddr2/ddr3. Pytanie czy to coś sensownego w stosunku do 965? NIgdzie zresztą nie ma jeszcze w ofercie pamięci
> DDR3 a jak będą to pewnie cena ddr2x2. Ale wersja płyty na ddr2 wygląda kusząco (oprócz ceny). Może macie jakieś zdanie w tym
> temacie?

P35 nie różni się dużo od P965. Jest nowy mostek południowy,
ale to nie żadna rewolucja. Ot poprawiono trochę z myślą o nowych
prockach 1333MHz, dodano obsługę pamięci 1066MHz itp.
Więcej w tym marketingu niż jakichś znaczących zmian.
Wydajność jest praktycznie taka sama jak P965.
W sumie przy zakupie nowego sprzętu warto rozważyć zakup P35.
Tyle, że wadomo jak to bywa. Nie ma jeszcze praktycznie
żadnych testów, a nowości są często niedopracowane.

BTW gdzie znalazłeś P5B Premium Vista?
Bo ja gdzie nie sprawdzałem, to mają wirtualnie.
Mistrzem w tym jest Komputronik,
który od ponad miesiąca ma płytę w sklepie ze statusem:
"Chwilowy brak towaru. Termin dostawy bliżej nieokreślony."
LOL

pozdry
Ciah:o)