Re: myszka radiowa

Autor: Krzysztof Kotewa <krzyhu.na.data.pl_at_no.spam.pl>
Data: Sat 12 May 2007 - 00:15:34 MET DST

Gupik pisze:
> czy ktoś z was ma lub używał tej oto myszki [
> http://www.a4tech.pl/Item.aspx?ITEMNMBR=A4TMYS05894&GroupID=37&SubGroupID=71
> ] bo chciałbym ją kupić, mam dosc kabelka , tylko pytanie jak ona się
> sprawuje w codziennym użytkowaniu ??

Mam podobny model, rozni sie tylko przyciskami
http://www.a4tech.com/en/product2.asp?CID=1&SCID=5&MNO=RP-680

Mysz całkiem całkiem sie sprawuje. Przyciski nie najgorzej są
rozmieszczone, może za wyjątkiem jednego przycisku po boku "do przodu"
9Mam problem żeby w niego trafić.)

Oprogramowanie przyjemne, pozwala przypisać funkcje do wszystkich
przycisków.

Baterie 2 paluszki 1400 wytrzymują około tygodnia.
Hmm do najnowszych Logitechów nie ma co porównywać gdyż tak na podobnym
komplecie chodzą około 4 miesięcy.

Pozdrawiam KrzyHu