Zdecydowalem sie na zakup, ocencie konfiguracje

Autor: Borsuk <borsuk83WYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Fri 11 May 2007 - 20:17:26 MET DST

Witam!

Zdecydowalem sie zmienic kompa, od jakiegos czasu czytalem, pytalem i
ostatecznie mysle, ze jak do jutra mi sie nie odmieni albo ktos mnie od tego
nie odwiedzie mocnymi argumentami to jutro zamawiam:

http://www.proline.pl/shop.php?prodid=ASUS+P5B+E
http://www.proline.pl/sho...DUO+E6420+2.13G
http://www.proline.pl/sho...ATE+ST3250620AS
http://www.proline.pl/sho...1GB+DDR2+800+K5
wzialbym http://www.proline.pl/sho...1GB+DDR2+800+KU ale nie ma od reki
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=194599641 mial ktos jakies
doswiadczenia z tym sprzedawca?
na obudowe i zasilacz nie moge sie zdecydowac, super by bylo jakby ktos mogl
polecic cos dobrego w cenie do 150pln z oferty proline.pl

myslicie ze bedzie ok? jeszcze mozna cos zmienic, jednak calosc nie moze
przekroczyc 2100pln, jest to ostateczny limit

pozdrawiam