Komp startuje ekran czarny

Autor: Pecado <piotr.malecki_at_orange.pl>
Data: Fri 11 May 2007 - 19:43:22 MET DST

Witam,

    Kupiłem na allegro następujacy sprzęt. PIII 500 + płyta matsonic
MS7192S + dysk Segate 3 giga.
Komputer na początku startował i było ok, windows milenium leciał bez
problemu. Jednak na chwilę obecną po restarcie kompa wiatrak pracuje a
ekran jest czarny, dopiero po 3, 4 resetach z rzędu załapuje.
Mam drugiego kompa tej samej klasy i sprawdziłem, że to nie jest
procek, ani dysk, ani zasilacz.
Nie sądzę też, że jest to wina windowsa. Co o tym myślicie ? Płyta
walnięta ? Może bios nowy by się przydał ?
Z góry dzięki za podpowiedzi.
Pozdr.
Pecado