USB przestaje działać

Autor: Sprzęt <x_at_x.pl>
Data: Fri 11 May 2007 - 14:14:28 MET DST

Witam

Problem jest taki jest komputer z WinXP nowej generacji S775, DDR2, SATA2 i
Celeron. Jeśli się pozostawi kompa na dłuższą chwilę bez dotykania to po
jakimś czasie przestaje działać mysz podłączona na USB. Odłączamy ją i
podłączamy i działa do następnego razu. Kombinowałem w różnych miejscach
odnośnie zarządzania energią i nic. Niedawno złożyłem drugi komputer i
zaczął robić podobne numery, tyle że z drukarkami. To samo na początku
drukarki drukują op pewnym czasie nic do nich nie dochodzi tak jakby ich nie
było dopiero pomaga restart komputera wtedy drukują zaległe zadania.