Re: Laptopy HP - jak z gwarancja? Jakosc serwisu.

Autor: MPiotrek <pm_at_xnet.one23.pl>
Data: Fri 11 May 2007 - 13:54:51 MET DST
Message-ID: <f21l5s$9qi$1@news.dialog.net.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original

Użytkownik "Rafal M" <rafal.markiewicz@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1178830093.709430.129970@y5g2000hsa.googlegroups.com...
> Witam
>
> Zamierzam kupic laptop HP - czy moze mi ktos udzielic informacji
> (najlepiej z praktyki) jak wygladaja tam warunki gwarancji i sprawnosc
> dzialania serwisu?

Serwis bardzo sprawny, nie robiący problemów. Z autopsji mogę powiedzieć, że
czas oczekiwania na powrót naprawionego sprzętu wynosi maksymalnie tydzień.
Bez problemu wymienili mi gwarancyjnie pękniętą matrycę (zwykle jest to
traktowane jako uszkodzenie z winy użytkownika).

Jedna uwaga: do napraw używają części z odzysku.

-- 
MPiotrek 
Received on Fri May 11 13:50:06 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 11 May 2007 - 13:51:05 MET DST