Re: LAN po sieci elektrycznej

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Fri 11 May 2007 - 11:14:37 MET DST

Użytkownik " K" <kurt76@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:f1pqsc$ruj$1@inews.gazeta.pl...
> rozmawialem wczoraj ze znajomym repem tepsy i powiedzial, ze niedlugo
> bedzie
> mial karty sieciowe podlaczane do gniazdka 220v, dzialajace w obrebie
> mieszkania (bariera jest bezpiecznik, licznik?), dla mnie to wiadomosc
> rewolucyjna, ale czy ktos mial z tym przyjemnosc? jak to chodzi -
> przepustowosc, a najwazniejsze jaka jest przeplywnosc? (CIR)
>
> pozdrawiam

Dla tepsy to może nowość, ale jackpc (nie tylko wtyczka sieciowa w gniazdku
zasilającym, ale nawet cały pecet!) jest znana od dawna. Podobnie z
połączeniem obu sieci, które w ofercie 3-Coma (albo D-linka) były już jakieś
trzy lata temu. Teraz sie tym zajmują mniejsi gracze. Niestety to była dość
droga zabawka i niezbyt efektywna. Kilkanaście, a często nawet tylko kilka
megabitów na sekundę.