Re: pytanie o laptopa

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Thu 10 May 2007 - 23:25:08 MET DST

Forest napisał(a):
> "można" "stosunkowo nowych"

Chociażby NFS:Underground 2 itp. W 1024x768 ale jakby się ktoś uparł to
w wyższej rozdzielczości też bez problemu. Odpalać w SM 2.0 to i
większość nowych gier będzie działała całkiem grywalnie. Nie jest to
jednak ważne dla kogoś, kto sam napisał, że nie będzie grał.

> Ja mu polecałem sprzęt wielozadaniowy. Jeśli mu się a rok zmieni i
> zacznie grać to wtedy na GMA950 za dużo nie odpali ;)

Wcale nie wielozadaniowy, bo tym GPU odbierasz mu możliwość wygodnej
pracy na bateriach - w kawiarni, w podróży, itd. 2 godziny to jednak
bardzo krótki czas. Dochodzi też wyższa cena, którą można by przeznaczyć
na np. dodatkowy 1 GiB RAM, zewnętrzną baterię podróżną czy jakieś
akcesoria.

> Osobiście wybór pozostawiamy koledze.

Amen ;)

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: