Re: Laptopy HP - jak z gwarancja? Jakosc serwisu.

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Thu 10 May 2007 - 22:52:59 MET DST

Rafal M napisał(a):
> Zamierzam kupic laptop HP - czy moze mi ktos udzielic informacji
> (najlepiej z praktyki) jak wygladaja tam warunki gwarancji i sprawnosc
> dzialania serwisu?

Warunki (długość) gwarancji z reguły wyglądają tak, że standardowo
dostajesz rok a po odpowiednim zarejestrowaniu transakcji jako klient
indywidualny dostajesz gratis dodatkowe 12 miesięcy (razem 24).

Jak wygląda sam serwis to jeszcze nie miałem się okazji osobiście
przekonać, bo same komputery są bardzo dobrej jakości (szczególnie w
porównaniu do "budżetowych" marek dostępnych na rynku). Kontaktowałem
się kilka razy z telefonicznym wsparciem technicznym i byłem w pełni
zadowolony ich pomocą.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: