Re: pytanie o laptopa

Autor: Forest <foresto_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 10 May 2007 - 21:02:20 MET DST

Użytkownik "PSYLO" <psylo.wytnijto@o2.pl> napisał w wiadomości
news:f1vflh$i91$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Jeśli napisał, że karta graficzna i gry nie są ważne, to nie opłaca się
> płacić za lepszy GPU kosztem chociażby czasu pracy na bateriach.

ale może mieć wszystko w jednym, a jak mu się zachce zagrać to na GMA nie
bardzo pogra.

Fakt bateria w tym modelu trochę ponad 2h, a ,modelu który podał kolega 3,2h

Nie pisał tez że pracuje dużo na baterii :)

Należy wypośrodkować sprzęt, który może służyć do grania do pisania itd a
sumie GPU 7600go ma mało modeli

Pozdro