Re: pytanie o laptopa

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Thu 10 May 2007 - 11:29:13 MET DST

Axelbest napisał(a):
> pojawiają się trzy
> 1. Toshiba A100-786 (w linku wyżej) -
> 2. Acer Aspire 5114WLMi http://www.agito.pl/product/34688?cid=493
> 3. Lenovo 3000 N100 TY0FJPB http://www.agito.pl/product/38282?cid=497

Acer kategorycznie odrzuć od razu. Szkoda nerwów.

> Wiele słyszałem o tym że Acery
> są awaryjne (byc moze dlatego ze duzo sie ich sprzedaje)

Nie w tym rzecz. One są po prostu tragicznie wykonane, z kiepskiej
jakości elementów i bardzo awaryjne. Przynajmniej te, które trafiają na
rynek Polski. W bardzo wielu sklepach sprzedawcy je wręcz odradzają już
na starcie. Poza tym serwis (znajdujący się w Czechach) jest
beznadziejny. Cechuje ich totalne olewanie klienta, gra na zwłokę, próby
wymuszania dodatkowych opłat itp. zagrywki. Googlaj w archiwum grupy,
dowiesz się więcej.

> a jakie są opinie
> o Toshibie? ? bo o lenovo to czytałem że są wyśmienite i wogóle..

Toshiba jest w porządku, choć najtańsze modele nie powalają. Ich
największą bolączką są relatywnie krótkie czasy pracy na akumulatorach,
w porównaniu do podobnie wykonanych HP itp.

> Może wy jakoś mi doradzicie, chciałbym kupić sprzęt niezawodny i żeby
> przynajmniej przez 3 lata był na gwarancji.

A może HP? To również wyśmienite komputery. Nie wiem jednak jak tam jest
z rozszerzeniem gwarancji do 3 lat. Standardową roczną przedłuża się do
2 lat za darmo (oferta dla klientów indywidualnych) faksując do HP
Polska w ciągu 2 tygodni od dnia zakupu kopii faktury, karty
gwarancyjnej i specjalnego formularza.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: