Re: nowy tuner TV - pytanie do uzytkownikow

Autor: stab <stab_at_wp.pl>
Data: Wed 09 May 2007 - 22:11:38 MET DST

Użytkownik "R.A.D.U.S" <x@nospam.pl> napisał w wiadomości
news:f1t1h0$1vq$1@mx1.internetia.pl...
> od 2 dni mam tuner TV Leadtek WinFast DTV2000H (najlepszy wg chipa), ale
> jestem rozczarowany, podlaczylem do kablowki a tu ... obraz sniezy
> (dziwne,
> bo na TV nie), TVN nie ma dzwieku tylko szum, nie ma dostrajania recznego
> (program WinFAST PVR2).
>
> Czy ja jestem taki zielony, czy po prostu moje oczekiwania byly za duze ?
> Jak i co zmienic, zeby bylo lepiej ... ???

tobie juz to nie pomoze, ale powiem tylko ze bawilem sie w kilka tunerow
(z kazdym byly problemy) i najlepiej wyszla kombinacja wejscie video
w karcie graficznej (aktualnie posiadam GF 6600 GT od Gigabyte'a)
i zwykle wideo.obraz nieporownywalnie lepszy, zero problemow
( virtual dub) i wlasnie takie rozwiazanie polecam wszystkim
albo czekanie na DVB-T ...

pozdrawiam