Re: Potrzebne mi już, proszę...

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 09 May 2007 - 20:46:34 MET DST

"PSYLO" <psylo.wytnijto@o2.pl> wrote in message
news:f1t457$a4c$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Wyluzuj ;-) Nie zmienia to wszystko faktu, że to skorzystania z Google
> w takim przypadku wystarczy inteligencja godna wiewiórki. Niektórym i
> tego brakuje ;-)
> Podziwiam takich osobników, chce mu się zasubskrybować grupę, napisać
> pytanie i szukać później odpowiedzi, podczas gdy wystarczy minuta z
> wyszukiwarką, ech. To co napisałem miało za zadanie dać mu nieco do
> myślenia na przyszłość.

ech - obserwuje ostatnio na roznych grupach cos co wyglada mi na
trollowanie inteligetne - pojawiaja sie absorbujace problemy z gruntu
(wydawaloby sie) tzw oczywistych... moze jestem podejrzliwy ale tez
uwazam ze skonfigurowanie czytnika by wyslac wiadomosc na jakas grupe
swiadczy juz o wiekszych umiejetnosciach i dlatego nie rozumiem tego ze
ktos najpierw nie sprobuje wpisac na pale tego czego szuka w google - z
duzym prawdopodobienstwem cos zawsze znajdzie...