Re: wąska cicha klawiatura

Autor: agapryw <agapryw_at_gmail.com>
Data: Wed 09 May 2007 - 20:35:37 MET DST

Faktycznie masz wymagania, to takie tylko proponują w Erze, mój
poprzednik ma rację, ale przeciez nie od złośliwości tutaj jestesmy.
Ja proponuję Ci klawaiturkę HAMA SL540, prawie spełnia Twoje wymagania
i powiem jeszcze , że jest cicha i nie oddaje odgłosów tzw.klikania
jak standartowa.
Mam taką osobiście i jestem zadowolona, ma bezpośredni pasek
przewijania do standartowych odtwarzaczy jak i pasek dotyczaczący
uruchamiania stron www, przewijania, odświeżania a nawet ściagania
autoamtycznego poczty bez dotykania myszki.
Ma jedna wadę jest pod USB.Ale dla mnie to tylko zaleta. No cóz to na
tyle i życzę powodzenia w dalszym poszukiwaniu ideału.:-)
pozdrawiam
Aga