Re: Jaki Laptop do 3 000 PLN [OT]

Autor: Raist <robike_at_@poczta.fm>
Data: Wed 09 May 2007 - 16:50:34 MET DST

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości
news:1l1kl8ohkxvbh.17t5b1at6neq3.dlg@40tude.net...
> Jaki to wzrost? Poważnie, nie wiem. Właśnie zmierzyłem długość od pedała
> do siodełka w moim rowerze - około 85 cm, co daje ponad 50% mojego
> wzrostu (mam 165 cm). Przy najniższym położeniu siodełka jest ok. 65 cm,
> co każe mi przypuszczać, że dziecko o wzroście 125 cm bez problemu
> jeździłoby na takim rowerze (trek z kołami 26").

i tu błąd niestety, kupowanie dziecku na komunię górala na kołach 26" to moim
zdaniem wyrzadzanie dziecku krzywdy
chyba nie widziales, jak dzieciak w tym wieku męczy sie przy pedałowaniu i w
jakis sposób trzyma kierownicę
najwyrazniej nie masz jeszcze dzieci :)
moja pociecha dostanie na komunie kilka gadżetów do apgrejdu swojego rowerka,
między innymi amorka RST 20", kierownice i pare innych gadżetów które sobie
upatrzyło :)

Raist