Re: Pozytyw na allegro za darmo

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Wed 09 May 2007 - 16:10:20 MET DST

Użytkownik "R." <slayer38NOSPAM@NOSPAMvp.NOSPAMpl> napisał w wiadomości
news:f1sk9h$b85$1@atlantis.news.tpi.pl...

> hmmm a jesli sie nie pokrywa?
> jesli zrobiliscie niewinnemu czlowiekowo kolo dupy??

No wlasnie mi to wyglada na prowokacje. Aby wlasnie usera udupic, ktos w
jego imieniu zrobil taki glupi numer no i prosze... udalo sie..
W sumie to niezly sposob na pozbycie sie konkurencji. Znajdujesz aukcje
jakiegos uzytkownika, podszywasz sie pod niego piszac na grupe taka glupote
jak ta i gosc jest zalatwiony. Zapewne admini z allegro w pierwszej
kolejnosci zawieszaja konto, a zanim prawdziwy user sie wybroni (o ile
wogole) to juz bedzie po temacie....

--
rb