Re: Przejściówka IDE->SATA

Autor: jack <shineme-wytnij_at_gazeta.pl>
Data: Wed 09 May 2007 - 15:02:47 MET DST

Dnia Wed, 09 May 2007 14:23:52 +0200, Margo napisał(a):

> Sprawdzałem na kilku dyskach. Do czasu resetu, żaden z nich się nawet
> nie kręcił.

> Sprawdzałem. Pod tym bardzo długim starcie również dysk się nie kręcił.
> Dopiero po resecie...

Trzeba podłaczyć do niego dodatkowe zasilanie choc to klopotliwe to
rozwiąze problem. U mnie na płycie dyski startują sekwencyjnie - tzn
najpierw jeden - potem kolejne - nigdy razem - słychac to bardzo
wyraźnie.Dyski sa na SATA i widocznie maja informacje ktory ma się
uruchamiac pierwszy i potem kolejne.Moze przełącz do innego SATA i sprawdź.