Re: Jaki Laptop do 3 000 PLN [OT]

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Wed 09 May 2007 - 12:16:59 MET DST

Dnia Wed, 09 May 2007 12:09:24 +0200, Phyt0n napisał(a):

> dla dziecka ponizej 10 lat rower za 1000zl zeby sie nim mogl pochwalic jednego
> dnia przed kolegami, a drugiego dnia wrocic do domu z limem pod okiem i bez
> roweru bo mu ukradli?
> madre rady, nie ma co.

Jeśli mieszkasz gdzieś, gdzie kradną, to rower należy od kradzieży
ubezpieczyć.
Poza tym - chwalić się przed kolegami można każdym rowerem. Ten za 1000
zł będzie prawdopodobnie wyglądał gorzej niż byle co za 300 zł z
hipermarketu, jednak ma pewne zalety (np. nie rozleci się sam z siebie,
wytrzyma nie 2 lata a na przykład 10). Ja mam prawie 6-letni rower,
który swego czasu kupiłem za 800 zł i moim zdaniem dla złodzieja średnio
atrakcyjny, bo zazwyczaj brudny i nie ma amortyzatorów :) Ale za to
opróćz problemu z tylną przerzutką (domaga się regulacji i czyszczenia,
a pancerze zmiany) oraz złapania w tym roku gumy (przejechałem na tej
dętce około 5000 km, a przebił ją chyba jakiś ostry kamień) nie miałem z
nim żadnych problemów.

--
Pozdrawiam,
Damian Karwot         damian.karwot (at) gmail kropa com