Re: Wybor notebooka HP ?

Autor: Phyt0n <1phyton1_at_1frazpc.1pl>
Data: Wed 09 May 2007 - 12:07:28 MET DST

Sws wrote a message concerning to following matters on 2007-05-09 11:08:

> Tak tez myslalem ze ladnie to on wyglada - multimedialnie ale przy czestym
> przenoszeniu, wozeniu to on sie niesprawdzi i latwo go uszkodzic bedzie
> mozna.

hmm .. wybacz, ale Ty kupujesz laptopa zeby wygladal, czy zeby na nim pracowac?
Bo np. dla mnie w kompie liczy sie to co ma w srodku a nie to co ma na zewnatrz.
  a w tym momencie raczej pavilion wyglada lepiej pod wzgl. parametrow .. ale
pozostaje jeszcze kwestia ceny.

jak chcesz zeby wygladal to kup sobie asusa lamborghini wykonczonego skora.

--
Pozdrowienia!
Marcin "Phyt0n" Paczkowski