Re: oszczedny zabytek

Autor: Michał <mbierwia_at_o2.pl>
Data: Tue 08 May 2007 - 18:44:12 MET DST

> Jakieś konkretne informacje? Długo używałem K6 (różne odmiany)
> z aktywnym IMHO HLT i nie miałem żadnych problemów (NT i Linux).

Konkretów nie potrafię podać, po prostu kiedyś trafiłem na takie
informacje w sieci (byłem wówczas szczęśliwym posiadaczem K6-2 400MHz na
jakiejś płycie z chipsetem MVP3) i potwierdzały one moje własne
doświadczenia z próbami uaktywnienia komendy HLT. OS to chyba Win98 SE
był. Po włączeniu HLT i reboocie non stop wyskakiwały BSOD'y.