Karta Sieciowa bez adresu MAC

Autor: akanid <akanid_at_wp.pl.bezspamu>
Data: Tue 08 May 2007 - 17:08:38 MET DST

Witam!

Mam taki problem. Mam plyte główną Gigabyte GA-8I945-G-RH. Problem
polega na tym, że kiedy uaktywniam sieciowke zintegrowana w BIOSie to
xpek ja normalnie widzi i instaluje sterowniki. Ale karta nie ma adresu
MAC! Windows pokazuje adres jako 00-00-00-00.... Co jest? Myslalem, że
moze w sterownikach jest adres ale instalacja sterownikow z płytki nic
nie daje. Jak rozwiazac ten problem? Tymczasowo zalożyłem inna sieciowke
i ona ma normalny MAC. Jak zrobic tak żeby ta sieciowka miala unikalny MAC?

--
Koniec Modlitwy. Amen.
Pozdrawiam