Re: LAN po sieci elektrycznej

Autor: <Mich_at_l>
Data: Tue 08 May 2007 - 14:45:59 MET DST

  K pisze:
> rozmawialem wczoraj ze znajomym repem tepsy i powiedzial, ze niedlugo bedzie
> mial karty sieciowe podlaczane do gniazdka 220v, dzialajace w obrebie

To nie karta sieciowa, ale coś a'la konwerter wkładany do gniazdka
elektrycznego w ścianie. kartę sieciową w komputerze (czy też
jakimkolwiek innym urządzeniu) i tak musisz mieć. Jak chcesz więcej
informacji to poczytaj sobie na http://www.homeplug.org/

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl