Re: C2D pomiar temperatury

Autor: GM <GM_at_brakmaila.pl>
Data: Tue 08 May 2007 - 12:38:09 MET DST

> No i ktory mowi prawde.. albo prawie prawde? Bo nie wiem czy go nie grzeje
> za bardzo? Juz najbardziej bawi mnie roznica 15 stopni pomiedzy Core
> Tempem 0.94 a 0.95

tez miałem ten problem bo zwariowac mozna od wskazań roznych programów

zrobiłem tak: mam dokładny miernik elektroniczny, wsadziłem czujniki w zebra
radiatora BOX E4400, proc mam puszczony na 2.66 na standardowym 1.325V

coretemp 0.95 pokazuje 62C w max stresie wtedy na mierniku jest 40C
(w tym samym czasie monitoring płyty wskazuje ~48C)

Skoro miernik pokazuje temperature radiatora 40C to bardzo
prawdopodobne ze w srodku rdzenia jest te ~62C czyli core temp 95 jest
najbardziej wiarygodny -> u Ciebie 70C to juz troche duzo