Re: Vista - brak ostrości ???

Autor: /// Kaszpir /// <brak_at_adresu.pl>
Data: Tue 08 May 2007 - 06:20:34 MET DST

> Pomijając, że to NTG, to potwierdzam. W Viście czcionki są rozmyte, niewyraźne. Na LCD wygląda to fatalnie, jakby był źle
> ustawiony.

I takie dokładnie mam odczucia :(

Monitor LCD mam dość wysokiej klasy (19" Dell 1905FP (matryca P-MVA) , podłaczenie DVI) i obraz "normalnie" jest bardzo ostry ...

Spróbuję jeszcze pobawić się tym tweakerem pod Vistę (ClearType).

No cóż w WinXP też było dostępne wygładzanie ClearType , mnie osobiście mimo że podobno polecane dla posiadaczy LCD nie pasowało.
Czcionki były jak dla mnie po użyciu ClearType rozmyte a przez to mało ostre i mało czytelne ..

Nie po to wymieniałem monitor na LCD wyższej klasy aby mieć rozmyty obraz ...

No cóż dziś zobaczę czy pomoże coś regulacja tym ClearType a jak nie to powracam do WinXp ..