Re: Dyski mi wariują - prośba o diagnozę

Autor: Paweł Kośmicki <_at_>
Data: Tue 08 May 2007 - 00:09:32 MET DST

Piotrek pisze:
> czy płyta główna nie próbuje przypadkiem ustawić tych dysków jako macierzy
> RAID ?

Nie mam kontrolera RAID, ani luzem, ani zintegrowanego. Zresztą dyski
chodzą, mam do nich normalny dostęp, tyle, że gubią pliki.

> co mówi BIOS - rozpoznaje prawidłowo ?
Tak
> czy błędy pojawiły się natychmiast po instalacji nowego dysku ?

Nie, pojawiają się raz na jakiś czas. Co któreś uruchomienie zaczyna się
piętnastominutowym checkdiskiem

> Więcej danych, pls....

Wariują dwa dyski 250GB: jeden w kieszeni, jeden wpięty "po bożemu".
Stary dysk 60GB w identycznej kieszeni zachowuje się ok.
Aha, obie kieszenie są na jednej taśmie, DVD i dysk 60GB na drugiej.

Paweł Kośmicki