Re: Pendrive USB 2.0 do 1.1

Autor: neelix <aneelix_at_wp.pl>
Data: Mon 07 May 2007 - 11:27:28 MET DST

Użytkownik "zyli" <zyli@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:f1l6n2$cms$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Kingston to dobry wybór.
> Ale wszędzie w sklepach są "DataTraveler" - chyba zagraniczne hurtownie
> wypychają to do Polski.
> Kup co najmniej: "DataTravelerII" - jest różnica.

Niestety to co widziałem to to pierwsze. Do Polski zawsze pchają gorsze
jakościowo towary. Gdzieś muszą to wypchnąć, a Polska to duży rynek i można
się wszystkiego pozbyć. Jak nie będzie wyboru to nawet zorientowany Polak
kupi żółwiane badziewie. 2GB jeśli ma być tak wolno chyba nie kupię. Ciekawy
jestem jaki jest ten wolny transfer. Pod 2.0 też będę podłączał.
Dzięki za wszystkie odpowiedzi.

--
Pozdrawiam
neelix