Re: Procesor 3GHz i 512/1024 RAM-czy znacząco przyśpieszy pracę komputera?

Autor: Phyt0n <1phyton1_at_1frazpc.1pl>
Data: Mon 07 May 2007 - 09:26:33 MET DST

szafir lecz nieoszlifowany wrote a message concerning to following matters on
2007-05-05 22:22:
> Chcę kupić nowy procesor 3GHz oraz pamięć 512 lub 1024 RAM.
>
> Czy nowy procesor i większa ilość pamięci RAM znacznie przyśpieszy mój komputer?
> Czy będzie dało się to zauważyć podczas wykonywania najprostszych czynności?

doloz 512MB ramu do Twojego starego i wymien dysk na nowy - szybszy.
mysle, ze dzieki temu zauwazysz roznice i to spora, a nie wydasz duzo kasy.

procka zawsze mozesz troche podkrecic.

--
Pozdrowienia!
Marcin "Phyt0n" Paczkowski