Re: Brother DCP-115C jakie opinie?

Autor: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here__at_go2_and_here.pl>
Data: Mon 07 May 2007 - 07:56:04 MET DST

On Sat, 05 May 2007 00:47:17 +0200, Nick <rafael.santiUSUNTO@op.pl>
wrote:

>Witam,
>Zamierzam kupić drukarkę ze skanerem, najważniejszy dla mnie jest niski
>koszt jej eksploatacji. W końcu wybór padł na urządzenie Brother
>DCP-115C, podobno najtańszy w drukowaniu. Może ktoś wydać opinię na
>temat tego sprzętu? Jaka głośność pracy, czy sprawia jakieś problemy? A
>może jednak pomyśleć nad jakimś Canonem PIXMA, albo Epsonem DX4000? Jak
>sprawują się zamienniki w tych trzech wymienionych drukarkach?
>Z góry dzięki za pomoc.
>
>Pozdrawiam,
>Nick

Zamienniki tanie, problemów nie stwierdzono. Własnoręczne napełnianie
też proste. Uwaga - drukarka co jakiś czas podpija tusz ze
zbiorniczków, czyszcząc profilaktycznie głowicę i chroniąc dysze przed
zaschnięciem. Jeśli dużo drukujesz, nie będzie tomiało znaczenia. Przy
drukowaniu sporadycznym wpłynie zauważalnie na zużycie tuszu.
Głośność w normie. Szkoda tylko, że nie ma płaskiego prowadzenia
papieru. Jeśli możesz, zdobądź PIXME 3000 lub 4000. Rewelacja!