Re: Co zrobić.

Autor: Jakub Radlak <jradlak_at_gmail.com>
Data: Mon 07 May 2007 - 00:26:40 MET DST

> A za 300 czterdziesto ;)

Nie chcę wywoływać żadnych wojen, ale jeśli mamy być precyzyjni, to:

najtańszy Sempron na AM2: ~100 zł
najtańsza płyta pod AM2 ~150 zł
najtańsza pamięć 512 MB DDR2 ~60 zł
najtańsza nowa karta grafiki (niezintegrowana, wydajność porównywalna do
Geforce 3) ~ 150 zł

razem: 460 zł. Cały zestaw na pewno nie będzie 40 razy szybszy.
Być może bardziej opłaca się wyłożyć te 410 zł, bo sprzęt nowy i dużo
wydajniejszy. Ale jeśli ktoś nie ma 460 zł i chce wyraźnie przyspieszyć
swój niemłody już komputer? Wtedy lepiej wydać 200 zł i cieszyć się w
miarę komfortową pracą. Takie jest moje zdanie.

Jakub Radlak