Re: Niestabilnosc systemu - czeste resety.

Autor: Tomek <x_at_x.x>
Data: Sun 06 May 2007 - 21:28:23 MET DST

> Komputer bardzo czesto sie resetuje i pozniej pisze ze "system
> odzyskał stabilnosc po powaznym błedzie".

We właściwościach systemu, na karcie Zaawansowane, w części "Uruchamianie i odzyskiwaie" wciśnij "Ustawienia".
Odznacz "Automatycznie uruchom ponownie". Teraz będziesz widział ekrany stop zamiast resetu, będzie podany kod błędu i czasami
biblioteka która go spowodowała.

Ja miałem przeróżne ekrany stop z powodu nieprawidłowego ramu. Możesz zostawić komputer na noc z włączonym memtestem.
http://www.memtest.org/

Myśle że zasilacz 350W powinien być wystarczający. Ja mam amd xp 2000+, GF4 Ti4200, CD-RW i DVD-RW, skystar2 i zasilacz tylko 115
wat i komputer jest stabilny.

Czy te momenty w których resetuje się komputer mają jakieś cechy wspólne? (np. wczytuje się level w grze)