Re: Czy można jeszcze odzyskać dane z dysku?

Autor: olek <junak98_at_go2.pl>
Data: Sun 06 May 2007 - 21:04:34 MET DST

PrzemekM pisze, a olek odpowiada ...

tak będzie najlepiej
na początek trzeba by odzyskać wszystko co się da programami typu:
EasyRecovery Pro v6.10.07
GetDataBack for FAT and NTFS v3.03
EaseUs DataRecoveryWizard Professional 2.0
a następnie jezeli rozpadla się tablica partycji to pomocnym będzie:
EaseUs Partition Table Doctor 3.0
(ten akurat uratował moje 4-ry litery już nie raz)