Re: Czy to jest cos warte - PALIT Geforce 7900GS 512 DDR3 ?

Autor: GM <GM_at_brakmaila.pl>
Data: Sun 06 May 2007 - 20:21:16 MET DST

> Witam,
> Pytanie jak w temacie. Czy warto w to wejsc czy moze cos innego mozecie
> polecic. Cena do 600 zl.

mam wersję 256MB karta jest swietna jednak trzeba nad nią popracować,
ma bardzo dobre chłodzenie GPU niestety fabryczne obroty wentylatora w 3D są
ustawione na MAX (mimo ze temp w stresie to tylko 39C), trzeba alo uzyc
programu nTune do sterowania wentylatorem albo przeflaszowac bios zmieniając
standardowe nastawy prędkosci wentylatorów

ja ustawiłem 40% prędkosc wentylatora w 3D, przetaktowałem na 500/1500 i
karta smiga bezgłosnie, czytałem ze inni ustawiają nawet 620/1700 ...

zapłaciłem 469zł i mysle ze nie ma sensu kupowac wersji 512 za 600zł