Re: Ceny laptopow

Autor: Irokez <uraevpb_at_bc.cy>
Data: Sun 06 May 2007 - 13:12:06 MET DST

Użytkownik "Kubaz" <kuba-z@tlen.WywalTo.pl> napisał w wiadomości
news:f1kcjf$h3k$1@atlantis.news.tpi.pl...

> A czy jakies orientacyjne dane sa dostepne? Jesli nie, to czy ktos potrafi
> powiedziec jak (procentowo) tanieja laptopy po roku lub 2?

Ogólny trend jest zniżkowy ze względu na napływ tanich modeli (np. pełno
ACER'a) więc konkurencji, ale nie jest to niewiadomo jaki spadek. Wiąże się
to z postępem technologii.

Jak 4 lata temu przeznaczyłem na komputer 2tyś aby mieć takiego średniaka,
to teraz aby mieć tej samej klasy na chwilę obecną kompa także te 2tyś
trzeba wydać.
A ile teraz kosztuje ten z przed 4 lat komp to na aledrogo zobaczysz wśród
używek bo nowego nie uświadczysz.

--
Irokez