Re: Procesor 3GHz i 512/1024 RAM-czy znacząco przyśpieszy pracę komputera?

Autor: piotreq <vs1981[no.spam>
Data: Sat 05 May 2007 - 23:30:40 MET DST

> Wyłącz ten program, używam netu od ponad 9 lat i nigdy nie miałęm żadnego
> "antyvira"
> Żyje i jestem szczęśliwym człowiekiem :)

Firewalla też nie używasz? A czego w ogóle używasz? Raczej nie masz świadomości,
że na Twoim dysku wirusy mogą aż kopać się po dupach :D

Szafir - zmień Kaspersky'ego na NOD'a - ja go używam, skuteczność bardzo dobra,
a zdaje się że zajmuje mniej pamięci. Zwróć uwagę na programy uruchamiające się
wraz ze startem Windowsa. Procek P4 1,5GHz spokojnie wystarcza do normalnej
pracy - ale tak jak Mirosław Szejduk napisał - dołóż pamięci i będzie widać
różnicę.
Pozdrawiam.