Re: Wyłaczanie sie i właczanie monitora.

Autor: J.M.Oizo <Spam>
Data: Sat 05 May 2007 - 22:02:45 MET DST

Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" napisał w wiadomości
> Może jednak , masz wysoka rozdziałkę i odświeżanie w trybie (czytanie
> newsów) i sie przegrzewa grafa...

rozdzielczosc mam 1440x900 - taka jaka ma miec monitor.
odswiezanie ustawione na 60Hz.

godzina grania w NFS-Carbon w 1024x756 w max detalach i zadnych resetow i
nic.

Jak działam w windows to temp. GPU wynosi 70stopni
w czasie gry dochodzi do max 80stopni.

Zauwazyłem ze tuz przed tym wyłaczeniem sie na chwilke monitora nastepuje
malutki freez systemu.
po ponownym właczeniu musze klikac na odswiez bo obraz jest rozmazany.