Re: Dobra płyta ze zintegrowaną nie najgorszą grafiką, LAN i 7.1 pod C2D

Autor: Gil <gilboaWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Sat 05 May 2007 - 21:36:57 MET DST

> Zgadza się, ale pokaż mi efekty PS3.0 na tym masakrującym chipsecie...
>
> Oczywiście jednym bardziej zależy na wydajności, innym na
> "inteligencji", w zależności od potrzeb i zastosowań.

Karta zintegrowana 6150 jest mniej wydajna i tyle. To, że znaczy, że potrafi
obsługiwać efekty PS3.0 to znaczy tyle samo co to, że karta GS 8500 może
obsługiwać DX10. Czyli brak jakiejkolwiek satysfakcji.
Nie ma się chyba o co kłócić bo już niedługo będzie nowa partia płyt z
zinegrowaną grafiką - pewnie 7150 do obsługi Vista i będzie wydajniejsza od
platformy AMD690 i grafiki x1250. Która jest dostepna zarówno na platformie
Intela (Abit) oraz AMD (Asus) o czym warto wspomnieć.