Re: Jak montujemy karte TV?

Autor: TWerek <twerek_at_vp.pl>
Data: Sat 05 May 2007 - 19:54:51 MET DST

Mariusz wrote:

> Co linku to przepraszam zorientowałem się zapóźno. Natomiast co do tej
> sugestii to dziękuję na pewno wezmę ją pod uwagę a cena faktycznie podobna
> tylko że chyba gwarancja już nie rok ok 3msc i bez pilota.

Jeśli pilot jest elementem kluczowym to może coś w tym stylu
http://tinyurl.com/2n7zjn ? Plus że sprzedający dodaje porządny
uniwersalny pilot radiowy (AFAIR nawet zgodny z MCE) zamiast
badziewiastego pilota IR o małym zasięgu.
Co do gwarancji - jeśli nie padnie przez pierwsze 3 miesiące to szanse
na awarię w przeciągu roku są zbliżone do 0%. To nie HDD czy napęd DVD -
brak części ruchomych i podatnych na "samozepsucie".

Pozdrawiam