Re: Oświeżanie ekranu

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Sat 05 May 2007 - 14:34:59 MET DST

Andrzej Kuća pisze:

> No ok, ale w instrukcji pisze, że obsługuje tryby i 60.....do 75Hz

W obu trybach aktualizacja obrazu jest 60 razy na sekundę - po prostu
otrzymując z komputera 75 obrazów elektronika monitora część odrzuca.
Efektem mogą być momentami skoki obrazu podczas płynnego przewijania
(np. w filmach)

--
Well, certainly there are those more responsible than others, and
they will be held accountable, but again, truth be told, if you're