Re: SSD- da sie zrobic samodzielnie?

Autor: ToMasz <twitek4_at_no_spam.gazeta.pl>
Data: Sat 05 May 2007 - 14:27:19 MET DST

Dzieki wszystkim za odpowiedzi, ale pragne wyjasnic ze mój zamysł jest
taki:

odpalic system (linux) w całosci z SSD, ale tylko tak, zeby sam pracował
. reszta (home itp) na twardym dysku. co mam na mysli? ano skoro bedę
chciał obejrzeć film z dysku, to progam do obsługi filmu również
powinien byc na dysku. czyli inaczej mówiac podczas pracy na kompie
bedzie normalny dysk "wył" Po jakim s czasie powinien sie wyłączyc, i ma
chodzic prawie goły system, ale bezgłośnie. wszystkie logi itp, maja byc
zapisywane w ramdysku.
W momencie zamkniecia systemu - zrzut na karte SSD - i wyłączenie kompa.

Reasumujac, ograniczona ilość zapisów na SSD, w tym konkretnym przypadku
 nie jest najgorsza. wielkosc SSD - chmmm na początek 8gb - wystarczy;
reszta bedzie na zwykłym hdd. PRoblem ceny, łączenia kart SD w raid,
podłączenia do kompa inaczej niz przez (wolne) usb- do rozwiazania.

Pzodrawiam
ToMasz