Re: Samsung SM226BW

Autor: <Mich_at_l>
Data: Sat 05 May 2007 - 13:36:46 MET DST

W dniu 2007-05-05 13:14, Dawid pisze:

> Tak, według Ciebie każdy starszy to głupek.
> Zapewne każdy młodszy również.
> Tylko Ty i paru kolegów to super spece.
> Obyś się nie zdziwił, że jest odwrotnie.
> Kiedyś będziesz miał 50 lat i wtedy ty będżiesz
> uważany za głupka np. przez swojego syna.
> Czego Ci życzę.
> Pozdrawiam

Chyba czegoś nie rozumiem. Napisałem gdzieś o głupkach? Po prostu
zwróciłem uwagę na przyzwyczajenia które ludzie w pewnym wieku mają
jeszcze z epoki w której królował papier. Skąd u Ciebie taki wybuch
agresji, i to na dodatek w piękny, słoneczny, wiosenny dzień?

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl