Re: kupno pierwszego laptopa

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Sat 05 May 2007 - 13:28:31 MET DST

news:2007050508362600@grush.one.pl...

> 1) Włącz MIME: http://www.grush.one.pl/mime/

Dzięki za uwagę.

> 2) A na jakich doświadczeń podstawie mam polecać? Sprzed
> pół roku? Tylko gruntownie coś przetestowawszy można to
> coś polecać. Opinia "mam go od dwóch miesięcy, jest super"
> jest po prostu niczym.

Niezupełnie się z tobą zgadzam. Przecież używasz jednego modelu, a polecasz
całkiem inny albo ich grupę. Gdyby jeszcze stosowano w nich zbliżone
rozwiązania, ale cztery lata to cała epoka. Jedyną ich wspólną cechą jest
marka producenta. To bardzo mało. Opinia "mam go od dwóch miesięcy, jest
super" przynajmniej dotyczy tego samego modelu. W porównaniu z tą zgodnością
to raczej Twoja "jest po prostu niczym".