Re: sata vs sata2

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Sat 05 May 2007 - 08:58:18 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):
> Co do Twojego pytania: jeżeli SATA na płycie obsługuje mostek
> firmy VIA mogą być kłopoty, jeżeli inny -- wszystko się auto-
> matycznie skonfiguruje ładnie.

A te kłopoty to jedynie przestawienie zworki. I nie potrafię zrozumieć
paniki związanej z chipsetami VIA. Ja tam od razu przestawiłem zworkę
nawet nie sprawdzając czy będzie chodzić z wyższą prędkością ( w
zasadzie to już w sklepie mi przestawili ) W dyskach ATA trzeba ustawić
zworkę MS/SL/CS i nie budzi to takich sensacji jak w przypadku
ustawienia prędkości w dyskach SATA:-)

Tomaszek