Re: Problem z modemem

Autor: Antek <Antektoja_at_mojkomputer.pl>
Data: Sat 05 May 2007 - 03:17:07 MET DST

> Ja bym usunął wszelkie połączenia sieciowe oraz modemy
> i postawił jeszcze raz.
> Jaki Windows? Hasłą na pewno ppp ppp bez CapsLocka?
> Czy zapisywanie logu modemu włączone? Włączyć i poczytać.

Innych połączeń sieciowych (lokalnych) i innych modemów nie ma.
SO to Windows 98SE.
W dotychczas używanym Dial Up nic nie było zmieniane,
 po prostu połączenie zaczęło się zrywać zaraz po połączeniu.
Natomiast ten dodatkowy Dial Up z numerem 202122 został
utworzony w celu wyeliminowania jako ewentualnej przyczyny
łącza ze zwykle używanym numerem dostępowym, związanym
z dostawcą usług internetowych.
W przypadku numeru 202122 hasło i użytkownik to ppp (małymi
literami).

Pozdrawiam
Antek